Na tropach monstrów #0: Ankieta

Ohayo! a może Nebraska(?)!
To mój drugi post na tym blogu, ale jeszcze nie będę niczego opisywał. To dlatego, że chcę się was o coś zapytać.
Na moim blogu (oprócz segmentu teorii z książek/mangi/anime, co może ukazać się nawet w ciągu kilku następnych dni) planuję między innymi wpisy dotyczące pewnego rodzaju bestiariusza, w którym będę mówił o tym, jak wyglądają różne fantastyczne istoty w tradycji oraz jak przedstawiono je w kulturze. Będę omawiał częste dla nich tropy (od angielskiego: tropes), czyli różne motywy, skąd mam zamiar nazwać tą "serię": Na tropach monstrów.
A w międzyczasie, chciałbym dać wam możliwość wybrania, o czym będę pisać jako pierwszym:
  • O wampirach?
  • O wilkołakach?
  • O smokach?
Odpowiedzi oczekuję w formie komentarzy.
Wspierajcie, komentujcie i udostępniajcie

Komentarze

  1. O wampirach i wilkołakach dużo można powiedzieć w kontekście kulturowym, uważam, że warto też uwzględnić powiązanie tych istot z popularnymi niegdyś chorobami (wampiryzm, wilkołactwo...). Jednak ja wolałabym najpierw przeczytać artykuł dotyczący smoków, mają one bardzo ciekawą historię, sięgającą co najmniej antyku i greckiej mitologii, a odnoszę wrażenie, że często są pomijane. Jestem zaintrygowana twoim blogiem i czekam na następny post. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedziałam, że kochasz fantastykę...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty